ponedeljek, 17. oktober 2016

Intervju z Markom Grobelnikom - glasnikom digitalnih tehnologij


Marko Grobelnik je znanstvenik, ki se ukvarja z umetno inteligenco, raziskuje na Institutu Jožefa Stefana in je postal glasnik digitalnih tehnologij RS.


Kaj meni o Uberju v Sloveniji?
"
zakaj se pa ljubljanski taksisti niso prej sami spomnili česa takega in zadeve razširili med ljudi? Uber sploh ne bi imel priložnosti priti sem.
"


Kaj meni o poučevanju v angleščini?

"
Če že imamo odtok, bi morali poskrbeti še za pritok na drugi strani. Kkovostne delovne sile, da se tako izrazim. Tukaj je nekaj problemov zaradi pouka, ki ni v angleščini, do številnih administrativnih ovir. Kot športnik veliko lažje dobiš državljansko kot znanstvenik.
"


Kaj bo počel kot glasnik?
"
Ena izmed mojih vlog bo, da se o teh dobrih stvareh govori, da se pove na glas, kaj je v redu. Negativnih zadev se bom tudi dotikal tu in tam, vendar imam v jamranju že toliko konkurence pri drugih, da se s tem v Sloveniji ne splača ukvarjati.
"


Kaj meni o nagrajevanju slovenskih raziskovalcev?
"
Od vedno smo imeli prikrite zaposlitve. Zakaj? Ker smo vsi morali imeti drugi in tretji posel, da smo lahko preživeli. 
...
Poglejmo programerski posel. Slovenija ima veliko programerjev. Ogromno jih sedi v Sloveniji, ampak dela v popoldanskem, večernem ali kakršnem koli času za neke tuje firme kot najeta delovna sila. Samo vidi se ne. 
"

Ni komentarjev:

Objavite komentar